30 września 2015

Zdany egzamin na aplikację prawniczą


Kochani dziś zamieszczamy piękne świadectwo Pani Gabrieli, poczytajcie ...


Chciałabym podzielić się działaniem Boga w moim życiu.

Ostatnio zmierzałam się z egzaminem na aplikacje prawniczą. To trudny czas w moim życiu, biorąc pod uwagę, że ciągle coś wypadało.

Pomimo iż miałam sporo czasu na naukę, ciągle się czymś martwiłam, byłam bardzo niespokojna. Nie wierzyłam w swoje siły, możliwości - mówiłam nie dam rady! gdzie ja mogę  zdać egzamin.
Również, podczas przygotowań zmierzałam się z odrzuceniem przez pewnego chłopaka.

Nie umiałam sobie z tym poradzić ale wierzyłam, że skoro tak się stało to najwidoczniej jakoś to było w zamyśle Pana Boga, i że on jakoś pomoże mi z tym się uporać.

Ciężko jest się uczyć, mając głowę pełną zmartwień. Materiału jest  bardzo dużo i trzeba się naprawdę się skupić aby móc jakoś wszystko ogarnąć. Nic nie wchodziło do głowy. Poszłam na ten egzamin bardzo zniechęcona. I z myślą, że na pewno nie zdam.

Wiem, że przed mną jeszcze długa droga, ale dziś nie mam wątpliwości ze wynik pozytywny jest łaską Boża i cudem w moim życiu. Zdało bardzo mało osób. Wiem, ze większość z nich bardziej niż ja zasługiwało na to aby zdać, Ludzie mi gratulują ale to nie ja to Bóg, to on spełnił moje pragnienie i poradził sobie z moją ułomnością.

 Niech będzie uwielbiony Pan Bóg w moim życiu.

Bardzo dziękujemy za przesłane świadectwo, jednocześnie umieszczamy tu naszą stałą prośbę.

Zgodnie z jedna z myśli przewodnich bloga - Wielkich dzieł Boga - nie zapominajcie  - piszcie do nas, prosimy, o działaniu Pana Boga w Waszym codziennym życiu, oddawajmy tym samym Chwałę Panu Bogu jednocześnie wzmacniając wzajemnie nasza wiarę … świadectwa prosimy przesyłać na mail cudaBoga@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz